2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 19 juli 2011

Kussentje rood

Toch weer aan de slag gegaan met de lap oud linnen waarvan ik ook het kussentje van Niky's  Creation heb gemaakt. Ik heb een simpel patroontje gebruikt en DMC garen nummer 498. De rand heb ik na het vullen afgewerkt met een festonsteek.En waarom vind ik het nou zo veel leuker met rood garen? Geen idee, misschien omdat het er zo fris uit ziet met rood? Het maakt ook niets uit, ik ben weer blij met deze aanwinst voor mijn verzameling. Het patroontje is een kado voor de vakantie. Voor dit kussentje heb ik alleen het hartje in het midden geborduurd.

I made this little pincushion from the same old linen I used for the pincushion from Niky's Creations. I took a simpel pattern and DMC 498. Why do I like red so much more? I don't know. It doesn't matter, I am happy with this new pincushion for my collection. The pattern is a gift for the holidays.






Gratis patroontje/Free Pattern/Grille Gratuit
Klik op het patroon om het te vergroten
Click on the pattern to enlarge

4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kussentje. Dank je wel voor het patroontje.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, ik zet de stofzuiger aan kant en ga beginnen LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig tasje!
    En patroontjes hebben we nooit teveel..dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief patroontje, ga ik gebruiken voor een speldenkussentje, dank!

    BeantwoordenVerwijderen