2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 2 augustus 2011

Super aankoop

Op de brocante zag ik dit schattige kinder-strijkboutje waar ik helemaal weg van was. De kleur is precies hetzelfde als van het kinder-naaimachientje dat ik heb (zie de foto boven mijn blog). Het was niet apart te koop maar ik moest het hele groepje kinderspeelgoed kopen. Geen straf want het is echt schattig. En de prijs was goed. Jullie vinden het ook vast leuk. Het miniatuur slamandje is 10 cm hoog, zo heb je een idee van het formaat.

On the brocante market here in France I saw this litte childrens iron, which I had to buy. It has the same colour as my miniature sewing machine. I could only buy it when I took all the items. I did not mind, they are very nice. The height of the iron salad basket is about 10 cm.











1 opmerking: