2016 NR. 3 HEADER

dinsdag 30 augustus 2011

Zeeuws schorten bont

Op het blog van Jeanet zag ik zeeuws schortenbont. Nooit van gehoord maar ik vond de stof meteen erg leuk. Ik kwam bij Jeanet terecht omdat zij reageerde op mijn blogje over het franse borduurtijdschrift "Creation Point de Croix" met de vraag of dit ook in Nederland te koop was. Helaas niet, maar ik wilde er best een voor haar meenemen vanuit Frankrijk. Zo gezegd, zo gedaan. En ik wilde graag een stuk van het zeeuwse schortenbont met rode hartjes bij haar kopen. Kijk, zo kunnen wij borduursters elkaar een plezier doen! Vanmiddag arriveerde de stof per post en als verrassing kreeg ik van Jeanet een heleboel rode bandjes en kantjes. Wat ben ik daar blij mee en wat lief! Dank je wel Jeanet. Kijken jullie even mee?

On Jeanet's blog I saw a wonderful fabric called "zeeuws schortenbont" which I liked very much. I asked her to send me some of this fabric. And I promised Jeanet, who loves the French cross stitch magazines, to buy "Creation Point de Croix" for here during my holidays in France. Today I received the fabric and I just love it! As a surprise Jeanet send me also some red ribbons and lace, which makes me very happy! Thank you Jeanet. Take a peek.






Deze bandjes kreeg ik kado/These ribbons are a gift




3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stof en die bandjes zijn er hartstikke gaaf bij, veel plezier bij het verwerken.
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, ik ben je nieuwe volger ;) Via het blog van Liliane:" oude lappen" kom ik hier bij je terecht en zie allemaal mooie creaties!
    Borduren is ook één van mijn TE vele hobby's maar ik ben een nieuw blog begonnen en daar staat nog geen borduurwerk op maar misschien vind je het toch leuk om eens langs te komen?
    Vriendelijke groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoffen, die passen helemaal bij jou. We gaan er vast iets moois van zien.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen