2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 9 september 2011

Carrefour Européen du Patchwork



Morgenochtend vertrekken mijn vriendinnen Wilma, Gonnie, mijn zus Wil en ik met z'n vieren naar de Elzas.  Alle tassen zijn gepakt en staan klaar. We verblijven in het familiehuis van mijn zwager, slechts 20 kilometer van Sainte Marie aux Mines. Gaat er al een belletje rinkelen? Vast wel. Wij staan donderdagochtend vroeg in de startblokken om naar de Carrefour Européen du Patchwork te gaan. Een prachtige grote tentoonstelling waar ook nog eens een paviljoen "commerciale" is met 150 deelnemers. Wat zal daar veel moois te zien zijn. Wij verheugen ons er erg op. Natuurlijk ga ik als eerste naar de stand van Des Histoires a Broder van Sylvie Castellano en daar alles bewonderen én iets kopen. Het is drie jaar geleden dat ik de beurs bezocht heb. In het huis is internetverbinding (doet het niet altijd) dus hopelijk kan ik door gaan met m'n blogjes en jullie op de hoogte houden. Als het lukt pikken we zondagochtend nog een brocante mee. Dat worden drukke dagen. Maar de borduurwerkjes gaan ook mee. Mijn zus is de enige die niet borduurt maar vindt het wel allemaal heel leuk. Ik hou jullie op de hoogte!

Tomorrow morning my friends Wilma and Gonnie, my sister Wil and I leave for France. We go to the Elzas to visit the famous Carrefour Europeén du Patchwork in Sainte Marie aux Mines. We stay in the family house from my brother in law. It is only 20 km from Sainte Marie aus Mines, we are lucky! There is also a sales department with over 150 participants which we certainly will visit. I hope to meet Sylvie Castellano from Des Histoires a Broder and to buy something at her shop there. We also want to go to the brocante market on sundaymorning. So the girls will be busy! Except from my sister we all have our embroidery with us. At the moment it is 30 degrees there so no complaints from our side.
There is internet in the home (it doesn't allways works) so hopefully i can update my blog there and keep you posted!

9 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! Ben benieuwd naar jullie berichtjes.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een fijne week toe en zal hier je aankopen wel zien.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat leuk, mag ik mee in de tas, hihi! Heel veel plezier!
    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier!!!! Ik ga weer genieten van je verhalen!!!!! Laat je weer leuke dingen zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, wij volgen Zondag en zien jullie daar. Ook ik verheug me op de beurs.GERDA en LENIE

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat leuk!! Heel veel plezier en ik zit klaar voor de verhalen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens hele fijne dagen toe. Kijk regermatig op je site maar lees nu dat de instellingen veranderd zijn zodat ik ook kan reageren. Jij maakt prachtige dingen die helemaal in mijn straatje passen.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel, heel veel plezier in Frankrijk! Hartelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig!!! ik benijd je wel hoor! Heel erg veel plezier en ik kijk uit naar de foto's.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen