2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 14 oktober 2011

Donderdag poetsdag

Gisteren flink gepoetst. Binnen én buiten. Het was geen overbodige luxe na al die regen. Gelukkig is Wilma zo lief om mij af en toe te helpen als de nood erg hoog is. We maken het dan ook maar gezellig samen. Koffiepauze met wat lekkers en samen een boterhammetje eten, het hoort er bij. Overal in huis staat de radio afgestemd op Radio 5 Nostalgia en bij de arbeidsvitaminen tussen 10.00 uur en 12.00 uur wordt er volop meegezongen, dat poetst zo lekker. Eind van de middag samen de Action onveilig gemaakt, een van onze favoriete winkels. Daar kochten we onder andere deze leuke kerstkaarten.

Yesterday was cleaning day. Inside and outside the house. Not a luxury after all the rain we had here. Fortunately Wilma is so kind to help me now and then. We work hard, take occasional breaks with coffee and cake and have lunch together. The radio is tuned to Radio Nostalgia and we sing along. At the end of the day we visited a shop called Action and bought there these nice christmas cards.






3 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,
    Wat een schatjes, die kaarten. Ik ben vandaag vrij dus ik denk dat ik ook maar eens even die richting op ga....
    Fijne dag verder...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk omdat zo samen te doen, samen met Lilian doe ik dit ook zo heel af en toe, haha, de action onveilig maken ;))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, dat poetsen met hulp en samen uit volle borst meezingen. jaren geleden heb ik een mp3 gekregen van mijn heren. Ik moest wel beloven dat ik niet uit volle borst mee zou zingen. Ze waren anders bang dat ik opgepakt zou worden.

    BeantwoordenVerwijderen