2016 NR. 3 HEADER

zaterdag 5 november 2011

Merklapje in de maak

Nadat de Christmas Eve pinkeep klaar was ben ik direkt begonnen met het borduren van nog een gratis patroontje van dezelfde ontwerpster. Deze is ook erg mooi en het is bijna af. Ik weet nog niet wat ik er van ga maken. Nog een pinkeep of misschien gewoon als merklapje? Jullie krijgen alvast weer een glimpje te zien en hopelijk is hij morgen helemaal klaar. Natuurlijk heb ik tussendoor ook nog aan iets anders gewerkt waar ik al mee bezig was en dat is weer voor kerst en ook bijna klaar. Dus er zit nog wat aan te komen!

After finishing my Christmas Eve pinkeep I started with stitching another free pattern frome the same designer. I have almost finished it and I like it very much. What shall I do with it? Make another pinkeep or just keep it as a sampler, I don't know yet. In the mean time I have also worked on another project for Christmas. So you can expect a few things during the next days!




6 opmerkingen:

  1. prachtige kleuren,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Marijke.
    Leuke kleuren groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marijke via, via kwam ik op je blog. Wat een mooie inspirerende dingen maak je, ik zet je gelijk bij mijn favorieten.

    Groetjes Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,
    Ik GENIET weer.....
    Heel fijn weekend meid,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn reactie wordt vast afgezaagd, maar ik kan niet anders dan zeggen dat ik het prachtig vind!! Je gebruikt ook van die mooie kleurtjes. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren zeg en die diertjes vind ik ook steeds mooi op een merklap.
    Geniet nog van je zondag.
    Lejanne

    BeantwoordenVerwijderen