2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 9 maart 2012

Restverwerking resultaat

Gisteren liet ik jullie een foto zien van de motiefjes die ik geborduurd heb en vandaag kan ik zoals beloofd het resultaat laten zien. De borduurtjes zijn verwerkt, net als nog wat restjes van stofjes die ik ooit gebruikt heb, nieuw en oud. En wat was het weer leuk om om deze knopen te maken! Gonnie is ook druk aan het borduren voor dit project en je kunt de resultaten binnenkort op haar blog zien. Zo hebben we samen weer een nieuw item aan het assortiment van Atelier Steekjes & Kruisjes toegevoegd. Op naar het volgende project!

Yesterday I showed you the embroidery that I made and today I can show you as promised the result.
I also used some scraps from fabric that I once used, some new and some vintage. I enjoyed making these buttons very much! Gonnie is also bussy stitching for this project and you can see the result soon on her blog. So together we have ad a new item to the product range of Atelier Steekjes & Kruisjes. Up to the next one!























 




23 opmerkingen:

  1. Leuk al die geborduurde knoopjes!
    Daar heb ik net een item over gemaakt op mijn eigen blog. Dit is ook een heel mooie toepassing.
    Succes en veel plezier met de voorbereidingen voor het atelier!

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Like them everyone..so sweet!
    Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk en mooi en ook origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee!!
    Het zijn gewoon cadeautjes.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie collectie knoopjes!!!

    fijn weekend
    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hello

    just found your blog.

    Those cards are really beautiful. I love all those embroidered buttons.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan bijna niet wachten tot de winkel open is.
    Groetjes Meriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg geinig die knopen.Hele leuke kaarten,Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben onlangs volger geworden van je blog, wat een ontzettend mooie dingen worden er gemaakt!! De kleurtjes zijn ook echt mijn kleurtjes....je knoopjes zijn ook heel erg leuk geworden, hoe maak je zulke knoopjes eigenlijk?

    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie zijn goed bezig!!
    Enig en eerlijk gezegd...had ik dat gisteren stiekem gedacht, dat het mooie knopen zouden gaan worden.
    Ik vind het fantastisch en ik denk dat moet uitkijken, dat ik straks niet jullie hele winkeltje leegkoop !!!!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had ik toch een goede ingeving gisteravond. Leuk hoor.
    Verdiend vervolg / navolging.
    Fijn weekend, groetjes Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig resultaat, erg goed geslaagd! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super schattig! :) Echt heel gaaf.
    xo,
    wink

    BeantwoordenVerwijderen
  14. c'est vraiment très très beau, j'aime beaucoup, bravo marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. what lovely buttons! and a great idea too for creating cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel te mooi om uit de verpakking te halen.....
    Succes Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig leuke knopen !! dat moet ik toch ook eens proberen te maken ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig idee en vanaf nu bewaar ik elk klein lapje en maak ik er knoopjes van.

    Lieve groetjes van Marion

    http://marionskruissteekjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I like them all! Each button is "unique", congratulations!
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tes boutons sont très jolis !!!
    J'aime beaucoup !!!!

    BeantwoordenVerwijderen