2016 NR. 3 HEADER

maandag 13 augustus 2012

Beige

Geen rood, geen blauw, maar beige deze keer. Wat is het toch eigenlijk een mooie kleur, daar moet ik echt vaker mee aan de slag. "De tout mon coeur" zegt het franse meisje, oftewel "met heel mijn hart".
Alle materialen komen van Atelier Steekjes & Kruisjes en zijn als pakketje verkrijgbaar. Je kunt kiezen voor een beige, rode of blauwe uitvoering. Het kussentje meet 10 x 13 cm en bestaat uit vier lapjes. Het roosje moet je zelf borduren, het gestempelde lapje is kant en klaar. Het roosje is geborduurd met garen van Vaupel & Heilenbeck.

No red, no blue, but beige this time. I must use this pretty colour more often. "De tout mon coeur" says the litte french girl, or "with all my heart". All the materials are from Atelier Steekjes & Kruisjes and are available as a kit, in the colours beige, blue or red. The pillow measures 10 x 13 cm and consists of 4 pcs of fabric, including the stamped girl and the embroidery linen. The embroidery is done with floss from Vaupel & Heilenbeck.




Met extra kantje en knoopje als variatie
Additional some lace and an vintage button







31 opmerkingen:

  1. LIEF!! en live nog mooier (lol) Knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful small pillow, magnificent combination of flowers. I really like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke dat ziet er schattig uit,ik ben ook weer gestart met borduren en het kan me op het moment niet priegelig genoeg zijn,vindt beige ook zo mooi,wirdt het altijd een beetje chique mee vindt ik,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi ook in deze kleur!
    Leuk gemaakt ook.

    Lieve groet, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Erg leuk gedaan. Leuk met dat stempeltje. Wat een goed idee.

    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marijke het ziet er weer schattig uit!!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze gaaf zeg, heel mooi!
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze gaaf zeg, heel mooi!
    Groetjes, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad Marijke, beige kan ook zo mooi zijn, maar daar denk je met patchen niet zo vlug aan. Bang dat het te saai wordt, maar dit is wel bijzonder mooi geworden.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kussentje ik vind die kleuren zo mooi een sieraad in huis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje en de kleuren zijn geweldig mooi!!!

    Gr. Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk!
    Is het pakketje ook per post te bestellen en hoeveel kost het?
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marijke,

    Waar kan ik het kussentje bestellen? En wat is de prijs van het totale pakketje?

    Mvg: Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Muy bonito, me encanta la tela elegida.
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er super leuk uit, mooi die kleurtjes zo...

    Lieve groet,
    Linda

    (www.lindagboek.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love it!
    So beautiful.
    Hope it soon is possible to buy from you.
    Hugs Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig en de kleur is zoooo mooi!!

    Groetjes Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh ja, beige is ook zo mooi, en wat een lief borduurtje staat er op. Ben even wat blogjes aan het 'bij' lezen, leuk het oude linnengoed met merk-initialen, ziet er gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kussentje in een zachte tint...zal in heel veel huiskamers passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerdje, ik houd wel van beige!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. geweldig mooi dat Beige, is wel een beetje mijn kleur.
    Je brengt me op ideetjes.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi. Heb je ook een webwinkel waar ik het pakketje kan bestellen?
    Gr Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi,zeker de kleuren combinaties,daar ben ik ook dol op.
    Prachtig het kant en borduurtje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. DEZE IS SUPER LEUK EN HIP!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen