2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 17 april 2015

Nieuw

Even laten zien wat een leuke nieuwe dingen we binnen hebben gekregen in de winkel en webwinkel.



 
Draadmandje van 14 x 11 cm
 

 
Waar je heel leuk kleine borduurtjes etc. in kunt doen
 
 ♥ ♥ ♥ ♥ 
 

 
Een mini vilttasje met daarin 3 rolletjes linnen stof.
Op het tasje een rood veiligheidsspeldje met schaartje.
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
 
Metalen blikje met 4 blauwe stofjes en bedeltje.
Leuk kadootje voor een creatieve vriendin!
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 

 
We hebben er ook een "ingericht" als klein naaidoosje.
Verkrijgbaar in rode en/of blauwe uitvoering
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
  
 
Wat zijn ze toch leuk die kleine kartonnen koffertjes.
 Deze zijn met roosjes, zo lief!
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
Kunststof shopper met rits. Leuk om je quilt of naaimachine in mee te nemen naar een workshop of cursus. Maar ook gewoon handig voor je boodschappen!
 
  ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
In het borduurwerkje dat ik jullie vorige keer liet zien heb ik een kanjer van een telfout gemaakt. Niet gezien en stug doorgeborduurd. Dat gebeurd mij dus ook gewoon. Nu ben ik met uithalen bezig. Niet het leukste werkje maar ik wil het toch mooi hebben en dan zit er niets anders op. Dus ik hoef me niet te vervelen dit weekend!
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Fijn weekend allemaal!
 
Marijke

3 opmerkingen: