2016 NR. 3 HEADER

vrijdag 22 april 2016

Oud Beddengoed

Op 4 april schreef in in mijn blogje dat ik weer inspiratie had gekregen voor mijn "Oud Beddengoed" quilt. Een glimpje van de nieuwe blokken heb ik toen laten zien. Inmiddels zijn de sterblokken af en aan de andere blokken vast gezet. 


Negen blokken van 25 x 25 cm



♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


In het midden merklapje AMPJC
een van onze nieuwe reproductie patronen.

Het originele merklapje

♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Opnieuw geborduurd

♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Nu weer wat nieuws bedenken. Eerst een brede rand er om heen is het idee. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten, zeker als je zomaar gaat beginnen met blokken die je leuk vindt.

 Gelukkig is er genoeg inspiratie te vinden in "Uitgeslapen" het mooie boek van Jantje Kupers.


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Marijke

6 opmerkingen:

  1. Un edredón maravilloso ,me encanta ,con esos bordados y esos bloques tan bellos ,te felicito ,estoy deseando verlo terminado !!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel erg geslaagd!!! Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt is die nog mooier ,leuk je nieuwe banner.

    gr.Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt wel heel mooi hergebruik van gebruikte materialen, eigenlijk origineel zoals het quilten is ontstaan, prachtig!
    rita

    BeantwoordenVerwijderen